Producenci
Gwarancja

Gwarancja obejmuje wady dotyczące materiałów i wykonania następujących elementów materacy: sprężyny w materacach sprężynowych, rdzeń pianki w materacach piankowych, rdzeń lateksu w materacach lateksowych. Gwarancja dotyczy wyłącznie użytku domowego.

  1. Okres gwarancji na produkty Gamma wynosi 2 lata od daty sprzedaży/wydania towaru Kupującemu, jeśli nie zaznaczono inaczej.
  2. Gwarancja obejmuje wszelkie wady stwierdzone w okresie gwarancji, spowodowane wadliwym materiałem, wadliwą konstrukcją lub też niewłaściwym wykonaniem.
  3. Gwarancja nie obejmuje wad powstałych w wyniku naturalnego zestarzenia i zużycia, nieostrożnego przenoszenia i transportu, niewłaściwego użytkowania lub użytkowania do celów innych niż te, do których produkt jest przeznaczony. Gwarancja nie obejmuje szczególnie wad wynikających z uszkodzeń mechanicznych, nieodpowiedniej konserwacji i magazynowania (pleśni powstałej w wyniku użytkowania albo przechowywania w niewłaściwych warunkach). Gwarancja nie obejmuje również wad powstałych w wyniku niefachowej naprawy, dokonywanej przez osobę trzecią niż wskazana przez dostawcę, uszkodzeń będących rezultatem celowego działania bądź zaniedbania przez użytkownika, nieprawidłowego ułożenia materaca, uszkodzenia spowodowanego reakcją chemiczną bądź elektromechaniczną, uszkodzenia powstałe w skutek zalania, uszkodzenia spowodowane nietypowymi warunkami pogodowymi.
  4. Materac dwustronny powinien być obracany z góry na dół co najmniej raz na 6 miesięcy;
    -  ze względu na brak odpowiedniej wentylacji powietrza, materac   nie  powinien leżeć na podłodze lub na powierzchni pozbawionej otworów;
    -  aby zapewnić dobrą wentylację materaca zaleca się używanie  podłoża  ze  stelaży żeberkowych (o prześwicie między listewkami od 30 do  60 mm);
  5. Reklamacje należy składać pisemnie oraz przesyłać Pocztą Polską, przedstawiając oryginalny dowód zakupu (paragon, faktura).
  6. W razie wystąpienia wad w wyrobie, Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia o tym Sprzedającego w formie pisemnego zgłoszenia reklamacyjnego, zawierającego dokładny opis wady. W celu zapewnienia odpowiedniego zasobu informacji potrzebnego Gwarantowi do właściwej oceny zgłaszanej wady jakościowej wyrobu, Kupujący w miarę możliwości, dostarcza Sprzedającemu zdjęcia wyraźnie ilustrujące zgłaszaną wadę.
  7. Materace odzyskują swój rozmiar po 3-4 dniach użytkowania. (dotyczy materacy belowanych, rolowanych).
  8. O wadzie materaca nie stanowi zapach komponentów użytych do jego produkcji, szczególnie w pierwszym okresie użytkowania. Wszystkie komponenty używane w procesie produkcji posiadają atesty bezpieczeństwa. Wyroby nie są szkodliwe dla zdrowia.
  9. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl