Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki. W przypadku uszkodzeń, które wyniknęły przy transporcie produktu, nie widocznych w momencie odbioru przesyłki, klient zobowiązany jest zgłosić firmie odpowiedzialnej za transport najpóźniej 3-go dnia od odebrania przesyłki informację o szkodzie. Firma transportowa prześle kuriera do sporządzenia protokołu szkody i odbioru uszkodzonej przesyłki. Po otrzymaniu protokołu oraz uszkodzonego produktu od klienta, firma Gamma niezwłocznie prześle nowy produkt na swój koszt.
Zgłaszając reklamację należy poprawnie wypełnić formularz reklamacyjny oraz załączyć dokumentację z instrukcji przesłanej z formularzem. Formularz reklamacyjny po wcześniejszym zgłoszeniu reklamacji zostanie przesłany przez pracownika biura Warunkiem rozpatrzenia reklamacji towaru, jest przesłanie towaru na adres fabryki Sprzedającego. Wszystkie koszty przesyłki produktów reklamowanych rozpatrzonych pozytywnie będą pokryte przez firmę Gamma
W Polsce, zgodnie z ustawa z dn. 27.07.2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, kupującemu (osobie fizycznej) przysługują 2 lata zgodności towaru z umową, jeśli nie zaznaczono inaczej. W przypadku pozostałych przedmiotów (zgodnie z Kodeksem Cywilnym) przysługuje 1 rok z tytułu rękojmi za wady fizyczne.
Poniżej podajemy adresy, na które należy kierować zwracane produkty:
a) Materace: ul. Akacjowa 25, 56-416 Twardogóra b) Meble: Skibicka 6, 02-269 Warszawa
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.