Reklamacje i zwroty

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki. W przypadku uszkodzeń, które wyniknęły przy transporcie produktu, nie widocznych w momencie odbioru przesyłki, klient zobowiązany jest zgłosić firmie odpowiedzialnej za transport najpóźniej 3-go dnia od odebrania przesyłki informację o szkodzie. Firma transportowa prześle kuriera do sporządzenia protokołu szkody i odbioru uszkodzonej przesyłki. Po otrzymaniu protokołu oraz uszkodzonego produktu od klienta, firma Gamma niezwłocznie prześle nowy produkt na swój koszt.

Zgłaszając reklamację należy poprawnie wypełnić formularz reklamacyjny oraz załączyć dokumentację z instrukcji przesłanej z formularzem. Formularz reklamacyjny po wcześniejszym zgłoszeniu reklamacji zostanie przesłany przez pracownika biura Warunkiem rozpatrzenia reklamacji towaru, jest przesłanie towaru na adres fabryki Sprzedającego. Wszystkie koszty przesyłki produktów reklamowanych rozpatrzonych pozytywnie będą pokryte przez firmę Gamma

W Polsce, zgodnie z ustawa z dn. 27.07.2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, kupującemu (osobie fizycznej) przysługują 2 lata zgodności towaru z umową, jeśli nie zaznaczono inaczej. W przypadku pozostałych przedmiotów (zgodnie z Kodeksem Cywilnym) przysługuje 1 rok z tytułu rękojmi za wady fizyczne.

Poniżej podajemy adresy, na które należy kierować zwracane produkty:

a) Materace: ul. Akacjowa 25, 56-416 Twardogóra
b) Meble: Skibicka 6, 02-269 Warszawa

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl